Hoppas, hoppas, hoppas...

Förvärkar och andra små "symtom" på att det börjar vara på G har jag, men inga större framsteg. Imorgon klockan 9.00 ska vi vara på Antenatal och då får vi se om vi blir kvar och de sätter igång förlossningen eller om vi får åka hem igen. Hoppas att det enbart beror på hur belastningen är på förlossningen och att de inte helt nu nekar igångsättning för då går jag under. Så håll tummarna för oss nu.

Idag har vi inte gjort så mycket. Vaknade inte för klockan var 9.30, men gick inte upp direkt. Sen har Micke vart iväg och träffat sin bror som kom hem från 5 veckor i Thailand igår och jag har pysslat lite och sen mest bara slappat. Ska fundera igenom om allt är fixat med saker jag ska ha med och så innan jag kryper i säng.

Nästa gång jag bloggar kanske jag är tvåbarnsmamma :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0