Förkylda!

Då var vi förkylda jag och Emilia. Och min dag idag har inte varit bättre än dagen igår. Är helt slut i kroppen, ingen energi alls. Som tur är är ju Emilia lite tröttare också på grund av förkylning så vi har legat och sovit på soffan ett par timmar idag *mysigt*. Sov dåligt inatt, har börjat vakna till och från och har svårt att somna om.

Jag kom precis hem efter att ha varit på MAXI och handlat. Var tvungen att komma ut och göra något. Köpte en grillad kyckling och som jag och Micke ska dela på snart och så lite vitlöksbröd och avocado till. Så blir det till att ta det lugnt i soffan och kolla på tv.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Nu gjorde du mig hungrig ju!!

2011-03-07 @ 23:52:31
URL: http://eklund84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0