Att man kan få så ont av att handla...

Måndag och dags att handla mat. Men innan vi åkte så åt vi frukost och sen fixade jag lite med Emilia's foton. Ringde till mödravården och bad att min barnmorska skulle ringa upp mig. Sen skrev jag upp allt som behövde handlas och så åkte vi. Vi gick in på KappAhl och köpte två pyjamaser och en sjal till Emilia och på väg ut därifrån så ringde barnmorskan. Jag frågade henne lite om hur hon trodde att en igångsättning skulle gå till på mig och vi ska se på onsdag om jag öppnat mig mer. Så ska hon ringa till Antenatal och höra med dem hur det verkar. Funderar på om jag ska ringa dit imorgon och se om jag kan få lite svar, känner hur oron i min kropp bara ökar och ökar.

Handlade för 2 veckor idag, skönt att ha det klart. Köpte hem lite tvättlappar och amningskupor som kan vara bra att ha förberett. Ska packa i ordning BB-väskan imorgon tänkte jag.
När vi kom hem från handlingen så packade vi upp allting och Emilia är så duktig och hjälper till. Langar saker till mig och ställer upp en del på bänken som inte ska in i kylen, hon har full koll på det mesta :o)
Sen kom Micke hem och vi lagade lite mat och åt. Nu ligger Emilia i sin säng nerstoppad och ska sova och jag sitter här och fixar lite med att lägga över musik till mobilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0