36 veckor har passerat!

Bara 4 veckor kvar imorgon. Tankarna far omkring i huvudet för fullt. Jag har ont och det är jobbigt nu, men jag kan ändå njuta emellan varven. Sover ju fortfarande jättebra på nätterna och det är skönt.
Största ågren jag har är hur det kommer funka med Emilia när vi ska till förlossningen. Jag vet ju att det kommer lösa sig när det väl gäller men det är mycket tankar ändå. Mickes föräldrar åker till Thailand nästa vecka och ska vara där i 2 veckor och jag skulle tro att bebis kommer titta ut när de är borta. Har ju pratat med pappa och vet att han kan komma hit, men han har ju 2 timmar i bil plus packning innan han är här. Sen har vi Michaela och Åsa och Mickes mormor och morfar, så det ska väl lösa sig. Men det är ju svårt att veta när vi ska ringa pappa och be honom åka hit för det är ju inte alls säkert att det sätter igång bara sådär. När jag var gravid med Emilia så gick ju vattnet och då är ju verkligen förlossningen igång, men det är ju inte säkert att det blir så denna gång, jag kanske får värkar som sedan avtar efter att vi åkt in. Vad jag svamlar, ni tycker väl att jag är helknäpp, men så är det att vara kontrollfreak :o)

Kommentarer
Postat av: michaela Smaragd

<3

2011-03-03 @ 09:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0