Så mycket energi i den lilla kroppen!

Emilia har så mycket överenergi trots att hon fortfarande inte är helt bra. Hon hostar och är hes och det rosslar i halsen fortfarande. Men hon har mycket lättare för att andas. Hon är hit och dit och överallt på en gång och hittar på massa bus och så helt plötsligt så blir hon ledsen för något och efter en stund är det fullt ös igen. Hon pillar på allt och framförallt så ska ALLT kastas i golvet så säger hon "OJ, tappa den".

Idag har jag varit på efterkontroll hos barnmorskan, det var skönt att få prata igenom förlossningen och tiden efter med henne. På vägen hem åkte jag och köpte jordgubbar som vi åt när jag kom hem. Sen gick jag och tjejerna ut och Emilia hade med sig dockvagnen som hon stolt körde omkring på.
När Micke åkt till jobbet så gick vi ut på baksidan och plockade av de första smultronen och EN mogen jordgubbe som jag och Emilia delade på, såååå himla god. Sen ville Emilia ha mer och gick och plockade av de omogna bären. Jag la över bärnät så vi får hoppas att hon kan låta bli plantorna. Verkar bli väldigt mycket jordgubbar i år, smarrigt.

Emilia somnade gott ikväll också, jag somnade också för jag var så himla trött. Men jag sov inte så länge och vaknade av att Emma gnällde lite inne i sin säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0