Hinner inte med!

Hinner knappt med att sitta vid datorn och när jag väl sitter där så blir det total blackout om jag börjar blogga. Mår inte alls så bra nu, har en hel del ångest och det är jobbigt. Vet inte vad som är normalt eller inte längre. Kommer på mig själv ofta med att jag glömmer av saker som t ex om jag ska gå och hämta något i köket så minns jag inte vad det va när jag kommer dit, jag glömmer av vart jag lagt saker som tex nycklar och jag "försvinner" i mina tankar emellanåt. Tror att det kan vara ångesten som gör mig trött som orsakar detta. Imorgon är det midsommarafton och pappa och Karin kommer hit. Hoppas på lite fint väder, vore ju bra med uppehåll i alla fall. Ska äta massa gott som vi handlat, sill och potatis, midsommartårta med jordgubbar, grillat kött och färskpotatissallad och goda ostar *mums*. Nu ska Micke ledig i 8 veckor! Så nu ska vi försöka få färdigt lite här hemma och så ska jag försöka få mig själv att göra lite saker själv och bara vara "Caroline". Pratade med min läkare igår och har fått höjning av medicinerna så jag hoppas de hjälper snart. Hade som vanligt massor jag vill skriva om men nu är klockan så mycket att jag ska gå och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0