Nu är det över...

... min iPhone går inte att rädda *snyft* Ingen garanti kvar och då var hemförsäkringen räddningen. Så jag kommer få en ny telefon om 2-3 veckor!!! Hur ska jag klara mig så länge utan min iPhone?? JA, jag erkänner att jag är beroende av den, jag har ju allt i den. Inte ALLT kanske men mycket, alla telefonnummer, födelsedagar, kalender och massa mer. Sen använder jag ju telefonen till så mycket mer än bara ringa och messa. Men men, det ska väl gå.

Jo, jag har blivit blondare föresten. Fixade det igår och det blev väldigt ljust, vanesak. Köpte silverschampo idag som ska ta bort det gula i färgen. Känns skönt att vara riktigt ljus. Håret har ju mörknat av två graviditeter och så.

Var och tog ett sköldkörtelprov idag, får svar senast fredag. Hoppas att det visar något så min ångest beror på det då kanske den kan försvinna snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0