4 veckor kvar.

Då har vi 4 veckor kvar sen börjar Micke jobba. Tänk att 4 veckor redan har gått, helt galet. Vore trevligt med lite finare och varmare väder men det är ju inget man kan råda över.
Idag har jag och Emilia varit och handlat själva. Jag var och bytte klockan jag fick av mina älsklingar i födelsedagspresent också. Svårt det där med klocka tycker jag, men jag hittade en riktigt bra med lite bling bling på. Annars har vi inte gjort så mycket idag. Igår var Mickes familj här och firade mig lite i efterskott, fick pengar så jag ska köpa mig en parfym. Funderar på att beställa på nätet, men frågan är om man kan lita på att det är äkta parfym/edt man får. Någon som vet någon bra sida att beställa på så lämna gärna en kommentar!

Emma har upptäckt sina fötter och kan nästan vända sig från rygg till mage, så nu ligger hon och sover halvt på mage halvt på rygg. Hon jollrar så sött och är så mysig. Emilia hon pratar för fullt och hittar på bus som vanligt.

Annars är det väl lugnt. Ska ringa min läkare imorgon och hoppas jag får tag på henne. Hon skulle ringt i onsdags då vi hade telefontid bokad och hon skulle följa upp höjningen av medicinen, men hon har inte ringt, irriterande! Kan ju ha hänt något men då borde ju någon annan ringt. Så jag får ringa imorgon och kolla.

Jag är så pysselsugen, men det är inte lätt att få något gjort här hemma med en liten Emilia i hasorna. Hon ska ju helst sitta i knät så fort jag börjar göra något, sitter jag bara i soffan så leker hon så fint själv så. Riktig liten bustjej.

Min iPhone har blivit sjuk också, den stänger av sig själv hux flux och kan ta evigheter att sätta på igen. Ska göra en återställning på den, men känns lite sådär, är rädd att alla kontakter och sånt försvinner. Inte roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0