Sjuk?

Emilia somnade lika snabbt igår kväll i sin säng och likaså ikväll. Lite lite gnäll precis när jag lägger ner henne men hon somnar inom 5-10 minuter. Inatt vaknade hon dock klockan 01.56 och grät så jag fick gå in och lägga mig i stora sängen i hennes rum. Tog flera timmar innan hon somnade igen och jag låg och vred och vände mig med världens huvudvärk, men till slut somnade vi.

Jag var rädd att jag åkt på magsjuka idag, när vi satt och åt frukost började jag känna mig illamående och helt plötsligt så var jag tvungen att springa till toa och kräkas massor. Sen har jag varit superseg och mått illa under dagen så jag och Emilia har bara slappat idag.

Tänkte inte skriva så mycket idag men däremot så ska jag lägga upp massa bilder på Emilia. Ni får ha överseende med den dåliga kvalitén, men de är tagna med iPhone och dåligt ljus.

Emilia älskar att stå längst fram i vagnen när vi är och handlar.


Det är roligt att ta på sig själv, här iklädd luva från en luvtröja.


Här är det pappas mössa och stooooora vantar som har åkt på.


Idag satt Emilia och pusslade bredvid mig som är utslagen i soffan.


Överlycklig Emilia som sitter på toaletten och kissar.


Här har vi morgonens frisyr sedd från sidan. Rätt häftig måste jag säga...


så här ser frisyren ut framifrån.


Det var allt jag hade att bjuda på idag, snart ska jag kolla på tv och äta lite nyponsoppa och glass.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0