Ont i kroppen!

Nu har jag varit gravid i 30 veckor och 1 dag och det känns i kroppen. Jag har ju ont i min rygg annars och det blir inte bättre vid graviditet. Det gör ont hur jag än sitter, ligger eller står. Men även om jag har ont mer eller mindre hela tiden så är det helt okej ändå eftersom jag mår så mycket bättre psykiskt. Sen är det ju inte så lång tid kvar nu innan bebis tittar ut. Känns både bra och dåligt, kommer ju att sakna en del med att vara gravid precis som när Emilia föddes. Jag kände mig tom på något sätt när jag inte kände några sparkar och så längre, men samtidigt är det ju skönt att slippa magen som är rätt mycket ivägen nu och värre blir det och sen att få träffa det lilla knyttet ska ju bli underbart.

Emilia fortsätter att somna super på kvällarna i sin säng. Hon sover som en stock hela natten för det mesta. I förrgår kväll somnade hon 19 och vaknade för 9.30 igår. Och på kvällen igår somnade hon 19 och vaknade 8.30 idag. Hon sover inget på dagen fast hon är väldigt trött under sen eftermiddag och somnar nästan sittande i soffan, men då får hon en frukt och sen är hon piggare igen.

Ikväll är det Let's dance på tv och så ska vi nog göra varma mackor. Mums vad gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0