Nytt år!

Första inlägget för i år. Nyårsfirandet blev lugnt. Vi åkte ner till min pappa och Karin i torsdags och kom hem igår igen. På nyårsafton var jag och Micke ute och gick en skön promenad på dagen, solen sken och det var underbart. På kvällen åt vi kräftsoppa till förrätt, ankbröst med apelsinsås och pommes till varmrätt och chokladkaka och glass till dessert. Efter tolvslaget så var jag helt slut och kröp i säng. Emilia sov gott hela natten trots alla fyrverkerier.

Jag har varit väldigt lugn den senaste veckan, helt underbart. Nu ska Micke jobba 3 nätter oah jag blir själv med Emilia på dagarna så nu får vi se om det håller i sig. Men det tror jag nog det ska göra. Skönt i alla fall att inte ha haft ångest på en hel vecka!!!

Idag var jag ute och gick en promenad med Emilia och jisses vad halt det var. Rena isgatan. Får gå jättelugnt och hoppas att inte ramla. Behöver ju komma ut för att Emilia ska få sova middag och sen behöver jag röra på mig också.
Emilia är så rolig nu, idag har hon haft en "tvärt-emot-dag" och igår fick inte Micke natta henne utan jag fick ta över. Så ikväll gömde jag mig när de gick ner och bytte till pyjamas. Hoppas hon somnar gott, inget skrik vad jag hör i alla fall.

Fick ett tråkigt besked på nyårsafton också. Mickes kompis mamma somnade in. Det var inte roligt att få höra, vi saknar henne och våra tankar finns hos familjen. Vila i frid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0