Maten inköpt för veckan!

Samma sak varje måndag, planera veckans mat och skriva ner vad som ska inhandlas och sedan åka till MAXI och handla. Skönt att ha det gjort. Vi var inne på Blomsterlandet och kollade lite och jag blev så sugen på att köpa blommor, men jag ska vänta lite. Men de hade mycket fint :o)

Mycket mer än så har vi inte gjort idag, är så trött i kroppen efter att ha varit och handlat så då behöver jag vila. Micke var också trött så vi har inte gjort något på hallprojektet idag. Ska slappa i soffan ikväll och komma i säng tidigt.

Funderar på om jag och Emilia ska gå upp till Öppna förskolan imorgon, men vi får se när vi vaknar. Eftersom inte Emilia sover middag nu på dagarna så får hon sova ut på morgonen, imorse gick vi inte upp förän klockan 9.20 och det är ju inte fel. Skönt att jag kan sova hela nätter fortfarande utan att behöva ränna upp på toa för att kissa 511 gånger. Det fick jag ju göra när jag väntade Emilia och det var inte roligt.

Magen växer nu och tiden går så himla fort, kan inte fatta att vi snart kommer ha en liten bebis här hemma igen och att Emilia snart kommer bli storasyster. Ska nog åka och hämta spjälsängen vi ska låna av Mickes syster snart så vi får upp den, jag ska gå igenom Emilias babykläder också och se vad som finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0