Inte som igår!

Måste börja med att skriva att Emilia ikväll bara grät och skrek i en minut efter jag lagt ner henne i sängen och gått ut, sen blev det knäpptyst. Skönt!

Åsa, jag ska fixa bild på sänghimmelen inom kort :o)

Idag har vi varit ute och fixat lite saker. Vi har varit på Beijer och beställt plank och MDF skivor så nu ska vi få iordning hallen med bra förvaring. Vi ska sätta "rå" panel på väggen och sen ska vi bygga en skohylla som även funkar som sittbänk och så kommer det bli hyllor och krokar. Blir lite pyssel men det ska nog bli bra.

Är det ingen som har lust att donera en stor summa pengar till mig så jag kan inreda här hemma så som jag vill? Är så mycket saker jag vill köpa för att få den där känslan här hemma som jag vill åt, men det är just pengar som saknas.

Vi har varit på kalas idag också, Emilias kusin fyller 3 år idag. Så vi var där och fikade och pratade lite. När vi kom hem stack Micke iväg till jobbet och jag och Emilia lagade en supergod fiskgryta. Men Emilia ville inte äta så mycket, petade i sig lite potatis och morot men ingen fisk, passar inte alltid med mammas goda mat tydligen.

Nej nu ska jag ta och kolla runt på lite inredningssidor och se om jag kan hitta något kul i lagom prisklass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0