31 veckor avklarade idag!

Ja det är sant, 31 veckor har gått på graviditeten. Har varit hos barnmorskan och mätt magen, lyssnat på knytets hjärtljud och kollat mina värden. Magen mätte 29 cm i SF, hjärtljuden var 136 slag/minut och blodtryck och HB var mycket bra.
Jag har fått lite träningstips för att stärka upp rygg och så ska jag försöka komma iväg och simma en eller ett par gånger i veckan, hur det nu ska gå jag som HATAR att visa mig i badkläder. Kanske skulle investera i en sån där burka-baddräkt :o)

Efter besöket hos barnmorskan så åkte jag och Emilia bort till Encore på Stallsiken och kollade lite, jag köpte ett jättefint fat och en flaska som står i en korg. Sen hittade jag lite annat också men jag köpte inte det, ska fundera lite. När vi kom hem så åt vi middag och sen tog vi det bara lugnt tills det var baddax för lillan. Hon ÄLSKAR verkligen att bada och sen är hon för himla söt i sin badrock. Åh vad jag älskar vår underbara lilla dotter.
Hon somnade super idag också utan att jag var kvar i rummet, inget gnäll alls i princip. Så duktig vår lilla tjej.

Nej nu ska jag inte blogga mer idag, vet inte vad jag ska skriva om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0