Så trött!

Ni anar inte hur trött jag är. Jag sover hela nätterna men ändå är jag supertrött. Har till och med fått börja gå och lägga mig en stund på dagarna för att orka. Men så är jag ju höggravid också, inte så lång tid kvar nu.
Var hos barnmorskan idag och pratade lite om tankar kring förlossningen och så mätte hon magen och lyssnade på knyttets hjärta. SF-måttet var nu 32 cm så jag ligger precis på medlekurvan och hjärtat slog 144 slag/minut. Knyttet verkar ha lagt sig tillrätta med huvudet neråt så det vore ju bra om h*n stannar så.

Har varit ett par och tittat på Saaben idag, det verkar som om de kommer köpa den. De skulle höra av sig imorgon. Så vi kanske kommer få klara oss på en bil tills vi får Volvon. Men det ska nog gå bra.

Nej, jag vet inte vad jag ska skriva idag faktiskt. Så jag slutar nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0