Nu är den våran!!!

Idag fredagen den 25 februari 2011 så blev vi så äntligen ägare till en Volvo V70 II 2,0D. Vilken bil!!! Helt underbar att köra och så snygg. Känns jättebra att affären är klar.

Annars är allt lugnt. Har haft en del onda sammandragningar nu i eftermiddag och det liksom hugger till i magen, kände aningens tryck neråt förut. Tror ju inte att jag kommer gå över tiden i alla fall, men vem vet. Igår var 35 veckor avklarade och tiden går läskigt fort.

Emilia lär sig saker i raketfart nu, kylskåpet har jag ju sagt innan att hon lärt sig så det har vi fått spärra nu. Hon når upp till lampknappen på väggen i köket så hon kan nu släcka bänkbelysningen så där har vi satt en bit tejp som vi "låser" knappen med. Lampan vi har i hallen kan hon både tända och släcka och så har hon även lärt sig att komma åt lampknappen till den ena fönsterlampan i vardagsrumsfönstret. Hon är riktigt klåfingrig vår lilla fröken, inget får vara ifred. Tänk så olika det kan vara, vissa barn pillar inte på något och så har vi Emilia som pillar på ALLT!!!

Vi har köpt en annan sak idag också. Såg en annons på Blocket igår som jag ringde på direkt. En ståbräda som passar till vår Brio Sing. Den kostar ny 795kr men nu köpte vi en för 450kr som är använd endast ett fåtal gånger. Har sett andra begagnade sånna innan men det har inte varit i Skövde, men det var denna och jag ringde direkt såklart. Så den var vi och hämtade förut.

Här kommer ett par bilder också, har ju inte lagt in bilder på länge nu.

Emilia slocknade på soffan igår eftermiddag...


"Klart jag måste sitta likadant som pappa..."


Slut för idag!

Kommentarer
Postat av: Åsa

GRATTIS!!:) Ja visst är dom underbara att köra och ni måste ju verlkigen märka skillnad från Saaben:) Kram!

2011-02-25 @ 23:40:10
URL: http://eklund84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0