"Nej" är roligt ord.

Emilia använder sitt nyfunna ord till det mesta.

"Får jag en puss?" "Nej"
"Ska vi byta blöja?" "Nej"
"Ska du sitta här?" "Nej"
osv osv. Men söt är hon, för hon säger det oftast med en pipig ton och det låter såååå gulligt.

Idag har vi självklart kollat på damernas störtlopp, gick tyvärr inte så bra för Anja idag. Sen så gjorde jag slag i saken och slipade till kanterna på skohyllan till hallen och det blev bra. Sen åt vi lunch och gjorde oss sedan iordning för kalas. Mickes mormor hade stickat en ny kofta till Emilia, jättefin är den. Hon är duktig på att sticka. Vi fikade och pratade. Maja är så intresserad av min magen och säger hela tiden "Caroline, du har en bebis i din mage" och hon ska känna hur bebis ligger och hon tror stenhårt att det är en liten tjej.

När vi kom hem så nattade Micke Emilia och jag ringde pappa och pratade lite bilar och billlån. Sen har vi kollat på TV och jag har planerat maten för veckan, dags att handla imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0