Kanske inte så bra ändå...

Emilia somnade igår efter 10 minuters skrik/gråt och idag var det tyst en minut efter jag gått ut från hennes rum. Skam den som ger sig :o)

Jag var supertrött igår kväll så jag gick och la mig vid 21. Låg och lyssnade på ljudbok och somnade till den. Vaknade vid 3-tiden av att Emilia gnällde lite men hon somnade snart om igen och jag likaså. Vaknade vid 8.40 imorse så jag har ju sovit många timmar men jag är trött för det. Har kännt mig nere idag och känner att jag tappat drivet. Funderar på om det har med att jag har minskat dosen Sertralin, det är ju en läkare som sa att jag skulle göra det, men jag tror inte att det var någon bra idé. Får avvakta till nästa vecka och se om det håller i sig.

Blev så full i skratt i morse. Jag väger mig varje torsdag morgon då jag går in i ny graviditetsvecka och imorse när jag ställde mig på vågen så visade den 66,9 kg men jag brukar alltid väga mig 3 gånger och se så att jag får samma resultat för det kan visa lite olika ibland. Andra gången jag ställde mig på vågen visade den 56,9 kg och så fel har den aldrig visat innan, det hade ju varit en jäkla bantning annars att tappa 10 kg på bara någon halv minut. Sen visade den samma som första gången igen.

Annars är allt som det är, Emilia testar gränser för fullt och hon är såååå envis. Hon har också en ful grej hon gör när hon blir arg, hon bits! Får hon inte tag på mig så biter hon i något annat och det kan vara precis vad som helst. Hon sliter även av mig mina glasögon och drar mig i håret. Men Micke är hon så snäll emot, fast han har ju inget hår att dra i och inga glasögon heller. Men det är ju en period hon går igenom, det är ju många barn som gör så där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0