Helgen över!

Snart ska jag sova, är så trött. Micke ska gå två veckor natt nu och sen blir det inte någon natt igen innan semestern.

Igår fixade vi lite här hemma, rensade i förådet och fick undan en massa saker som vi ska sälja och slänga. Micke bar ner sommardäcken till Volvon så de ska ligga i tryggt förvar och så städade vi lite. Vi ställde ut skohyllan på plats i hallen, bara hyllorna i den som ska målas klart och sättas i nu. Blir superbra när det blir helt klart. På eftermiddagen tog vi en tur med nya bilen och åkte även och handlade lite mjölk. På kvällen tog vi det lugnt och tittade på en film.

Idag sov Micke längre eftersom han ska jobba i natt. Jag och Emilia åt frukost och sen kollade vi på skidor på TV. Vi väckte Micke så han kunde se de sista 2 varven på herrarnas dubbeljakt. Sen har vi inte gjort så värst mycket. Mickes mamma och pappa kom hit och fikade lite och hade med sig en sak till Emilia, hon fick ett sånt här gulligt rosa prinsesstält som just nu står i vardagsrummet, men det får stå nere i hennes rum sen. När de åkt så beställde vi pizza som Micke åkte iväg och hämtade. Jag fick inte i mig så mycket, har ingen vidare matlust och framför allt inte på varm mat. Frukost är inga problem och frukt och grönsaker går super, men varm mat är jag inte vidare sugen på. Hoppas det inte håller i sig någon längre tid.

Nej, nu ska jag snart krypa i säng. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0