Ge mig styrka!!!

Idag har jag varit iväg hos mödrapsykologen och pratat i 2 timmar!!! Sen åkte jag och handlade och hade lite bråttom eftersom Micke skulle iväg och jobba och jag var tvungen att komma hem i tid. Tro sjutton att jag får avstämning i kassan bara för det, det tar ju sin lilla tid att packa upp allt på bandet och sen packa ner allt igen som jag redan har gjort en gång. Men jag hann hem i tid.

Emilia hade varit på ett strålande humör, eller inte! Hon är lite "trotsig" och väldigt bestämd. Hon hade kastat mat vid lunchen och absolut inte velat byta blöja. När jag kom hem så hjälpte hon mig att packa upp maten, hon är så duktig och tar upp sakerna ur kassarna och ger dem till mig och sen ska hon vika ihop kassarna när de är tomma, så sött.

Nu ska jag förklara rubriken. Emilia tar på mitt tålamod. Det går i perioder, jag vet! Men det är jobbigt när hon blir arg och inte vill saker bara för att. Som t ex kasta mat, inte vilja somna själv, inte vilja ta på ny blöja osv osv. Och så jag som är trött i kroppen, inte är så rörlig som jag brukar på grund av magen och har ont i rygg och muskler. Jag vill ha styrkan att orka, att inte ge upp! Det är svårt ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0