Fotat och dikterat!

Ställde klockan imorse för jag skulle vara hos psykiatriläkaren inne i stan klockan 10.00. Ställde klockan på 7.15 så vi skulle ha tid på oss att göra oss klara och äta frukost i lugn och ro.
07.15 - Larmet ringde......Znoooooz
07.24 - Larm upprepas.......Znoooooz
07.33 - Larm upprepas.......Znoooooz

Och så häll det på, jag somnade gott emellan znooozarna. 8.15 vaknar jag av att Emilia är vaken så då var det bara att hoppa upp ur sängen och sätta igång. Vi hann i alla fall precis i tid till läkaren. Det var samma läkare som jag träffade på akuten i Falköping innan jul och vi pratade om hur jag mår nu och hur tabletterna fungerar. Jag ska fortsätta med samma dos jag har nu och om jag känner att jag vill ska jag prova att trappa ner lite om ett par veckor. Men eftersom försöket att trappa ner förra veckan snabbt resulterade i att jag blev nedstämd så känns det inte så aktuellt att testa igen. Ska träffa förlossningsläkaren på torsdag och ska då prata med henne om det och se vad hon säger.

Passade på att gå till Synsam och hämta mina extra par glasögon som vart inne på lagning och sen gick jag bort till Hem & Hobby för jag skulle köpa tyg till hissgardiner i köket. Men oturligt nog hade det tyget jag ville ha tagit slut så jag gick tomhänt därifrån. Var meningen att jag eventuellt skulle möta upp en vän på stan för lunch, men jag hade dåligt med ork i kroppen så jag åkte hem.

Fotade bilen när vi kom hem och slängde ut den på en annons på blocket. Får se om det är någon som nappar innan det är dags att hämta nya bilen. Är det ingen som slagit till då så byter vi in den.

Annars? Emilia har varit rätt gnällig på eftermiddagen idag och inte velat äta så mycket. Men hon var tyst och lugn hos läkaren, så duktig liten tjej. Nu funderar jag på om jag ska ta och måla skohyllan, har inte blivit av än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0