En oviss väntan!

Här går vi och väntar på att de ska ringa från Bilia och säga att de har ordnat vinterdäck till bilen så vi kan hämta den. Men det kan ju ta några dagar till så vi får ha is i magen. Inget napp på Saaben via annonsen ännu, var två som mailade igår men har inte hört något mer. Skulle tro att vi kommer byta in den, men det är ju värt ett försök att få lite mer för den privat.

Idag har jag och Emilia kollat på lagtävlingen i paralellstorslalom och det var riktigt kul. Svergie tog en bronzmedalj och de gjorde det snyggt. Imorgon ska damerna köra storslalom och jag ska i alla fall kolla på första åket, för sen ska vi iväg på eftermiddagen så andra åket missar jag :o( Kanske skulle spela in det så kan vi kolla på det senare, vi får se. Sen har jag målat för det blev inte av igår.

Emilia har lärt sig att öppna kylskåpet!!! Skit, det är inte bra för nu går hon och öppnar där HELA tiden när jag är i köket. Visst är det roligt att hon utvecklas och lär sig nya saker, men denna sak hade hon gärna kunnat skippa. Inte så lätt att sätta någon spärr där direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0