Då var det slut!

Det känns tråkigt, hur ska detta gå nu när det är slut? Hur ska jag klara mig nu? Men det slutade i alla fall lyckligt. Jens Byggmark tog silver i slalom :o) Efter första åket så låg alla fyra svenskarna i topp 8, 3:a, 4:a, 6:a och 8:a. Så de hade bra utgångsläge, men underlaget var tufft och det var mycket som skulle stämma för att ta sig ner på bra tid. Och Jens fixade det bra. Jag pratar ju såklart om att det är Alpina VM som är slut. Men om några dagar börjar VM i längdåkning så då får vi kolla på det istället.

Jag har mått lite dåligt idag, mådde illa som hejsan vid lunch så jag fick gå och lägga mig och sova en stund. Micke och Emilia väckte mig innan andra slalomåket började och då mådde jag bättre. Var rädd där ett tag att jag hade åkt på magsjuka. Ingen rolig kombination att vara trött höggravid och magsjuk, det är jag gärna utan.

Annars har jag fixat lite med hallmöbeln idag, jag har sågat till och slipat hyllplanen och grundmålat dem på en sida, ska snart ta den andra också. Sen blir det nog till att slappa i soffan, kolla på Solsidan och sen en film.

Hoppas allt är bra med er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0