Vilken vecka det har varit!

Helt underbart väder har vi haft och vi har varit i Örlen och solat och badat. Emilia springer och plaskar i vattenbrynet och njuter av livet och är superduktig. Vi kan sitta på land och njuta och ta det lugnt.

Emma växer och är mer och mer vaken för var dag. Vi har förflyttat hennes dygn lite så nu har vi tänkt att hon ska somna vid 19 tiden och sova för natten och inatt gick det superbra, hon vaknade strax innan 07 för blöjbyte och mat. Det var tredje natten vi provade så det går väl bättre och bättre. Tanken är att hon ska somna innan Emilia så nattningen blir smidigare när jag är ensam hemma med tjejerna när Micke jobbar kvällar.

Annars då? Nja det är väl sådär om jag ska vara ärlig. Ångesten hänger över mig och jag blir trött av det och trött på det eftersom det styr hela min tillvaro. Försöker få någon klarhet och hjälp från sjukvården men det är inte lätt. Får ju tjata sig till det man vill och läkare ringer inte när de säger att de ska och det är "onödigt" att ta prover som kan visa om något är fel. Men men, det löser väl sig när jag blir pensionär.

Fick tillbaka min iPhone igår, jippi tänkte jag :o) Men tji fick jag, det räckte att jag återställde den med min säkerhetskopia så tog det 1 minut och så dog den igen. Har fått igång den och den har dött igen ett flertal gånger. Så jag får lämna in den igen och denna gången vill jag har en NY iPhone.

Nej nu har jag inte tid att sitta här längre. Har bilder jag ska lägga ut medn det får bli en annan gång.

Tjing pling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0