Vad köpte vi på IKEA?

Efter en natts sömn, eller rättare sakt försök till sömn för min del. Jag har sånna fruktansvärda krypningar, kramper och värk i mina ben. Det kommer på kvällen och när jag lägger mig för att sova så blir det som värst och jag kan inte somna. Så jag har inte sovit så mycket, men Emma, Emilia och Micke har gjort det. Vi åt en god frukost och löste Melodikrysset innan vi satte igång med dagens projekt.

Ni kanske undrar vad vi köpte på IKEA igår?
Det blev följande:
- Två växasängar och madrasser till tjejerna.
- En sängram till oss.
- Två sängbordslampor till oss.
- Två stooora mattor till tjejernas rum.
- Madrass- och kuddskydd.
- Krukor till tjejernas rum.
- Fyra diskborstar. (det var superbilligt 2 stycken för 5 kronor.)
- En slickepott.
- En tallrik till vår servis eftersom jag lyckades krossa en härom veckan...
- Servetter.

Hmmm det var nog allt. Idag har vi monterat ihop tjejernas sängar och lagt mattorna på plats, blev jättebra. Vi har inte satt upp sänghimlarna ännu, men det ska fixas snart. Så nu ligger Emilia i sin nya fina lilla säng och sussar sött. Hon var så stolt när hon fick välja vilken av sängarna hon ville sova i och hon kunde knappt vänta tills det var läggdags och när Micke skulle gå ner och duscha henne så sprang hon in och la sig i sängen och skulle sova, så sött.

Nu ska vi ta och montera ihop huvudgaveln till vår säng så vi kan sätta ihop hela sängen imorgon. Lite för mycket smådelar för att Emilia ska vara med. Lite väl stor utmaning så det skippar vi.
Sen blir det film och en Marabou chokladkaka *mums*


Kommentarer
Postat av: Åsa

Bilder vill ja allt se sen!!!

2011-08-21 @ 08:15:59
URL: http://eklund84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0