Tankar om allt!

Då var det inte många dagar kvar på Mickes ledighet, på måndag eftermiddag så börjar han jobba igen efter 8 veckor!!! hemma med oss. :o( Men på nåt sätt så ska det bli skönt att återgå till vardagen igen.

Idag har vi varit iväg och slängt en gammal, gammal dator och så var vi och hämtade min nya iPhone och köpte nattlinne till Emilia. Hon vill inte ha pyjamas nu, troligen för varmt. Micke köpte ett par löparskor på Sportex för halva priset, de hade total utförsäljning, kanonbra!

Emilia är en rolig liten prick nu må jag säga. Raseriutbrott som inte är av denna värld om hon inte får som hon vill, bits/nyps/rivs både när hon är glad och arg, säger "Nä" till mycket och "kan själv". Det är jobbigt just i stunden men sen emellan så är hon helt underbar, hon börjar intressera sig lite mer för tv och vill kolla på Djungelboken och "tåg" Chuggington (stavning?). När hon hör Pampersreklamen så rusar hon till tv:n och börjar dansa. Bolibompa jingeln är väldigt poppis också. Dansa gör hon till all musik så det ska bli kul när dansskolan börjar om ett par veckor om hon kommer vara lika dansant där.

Emma blir mer och mer allert. Hon rör sig mer nu och ligger inte på samma ställe långa stunder. Hon äter bra och sover bra, hon brukar vakna till någon gång på natten och då får hon komma över till vår säng och somnar om för det mesta. Jag däremot somnar sällan om riktigt, så sömn är överskattat :o/

Hade som vanligt tidigare under dagen MASSOR med saker jag ville blogga om, men nu när jag sitter här så är det tomt!!! Så det är väl lika bra att sluta nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0