Riktigt trevlig dag!

Idag har vi varit och träffat vänner som bor i Malmö. De är här uppe och hälsar på denna veckan och de har två små tjejer som är nästan jämngamla med Emilia och Emma. De har lånat ett hus som ligger ute på landet och där var det en stor gräsmatta och pool. Vi kom dit vid 12-tiden och Emilia och Cornelia fann varandra direkt. Vi åt supergod lunch och satt och pratade om allt möjligt. Tjejerna sprang omkring och lekte och de var så söta när de sprang omkring på gräsmattan i bara blöja, såg så härligt ut. De sparkade boll och jagade varandra. Sen blev det lite plask i poolen, Emilia satt mest på kanten och plaskade med fötterna, det var ingen barnpool direkt. Sen blev det kaffe och ännu mera prat. Tiden rann iväg alldeles för fort och det var dags att åka hemåt igen.

Nu har jag gjort iordning en plåt varma mackor och väntar på att Micke ska komma upp, han har nattat Emilia och jag funderar på om han nattade sig själv samtidigt. Lätt gjort att somna när man ligger och myser med henne.

Nu har jag nog inget mer att skriva om idag tror jag. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0