Det är söndag idag!

Jag är såååå trött. Skulle tro att det har med ångesten att göra och att jag ständigt går och oroar mig och att kroppen i och med detta är beredd på "fara".

Men idag har vi grejat lite här hemma, det har regnat nästan hela dagen. Först nu på kvällen som det spruckit upp. Tjejerna sover gott i sina sängar och vi ska kolla på film. Det blir "Varg Veum" och jag hoppas den är bra.

Emma börjar nog sakta med säkert vänja sig vid de nya tiderna och rutinerna. Hon somnar gott efter sista amningen klockan 18.45 och sen vaknar hon till ett par gånger under natten men då får hon nappen och somnar om för att vakna för amning igen vid 6 tiden. Hoppas att det fortsätter att gå bättre och bättre. Hon är så duktig lilla tjejen. Emilia är också superduktig och har somnat bra flera kvällar nu och sover gott hela natten.

Igår så satt Emma med vid matbordet i stolen för första gången, tyckte hon var jättekul. Emilia blev nog lite sur över att Emma tog hennes gamla stol och detta visade hon genom att bita Emma i handen :o( Så det går inte att släppa blicken från dem när Emma inte ligger i resesängen. Hon är ju mer och mer vaken nu så hon är ju med mer på golvet och i babysittern och så. Hoppas att Emilia inte gör sånt där mot Emma igen.

Nej, nu har jag inte tid att sitta här längre, ska gå och äta lite Polly och kolla film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0