Sommar redan?

Ja man kan nästan tro att det är sommar redan nu. Vilket väder det är, helt underbart.

De senaste dagarna har jag varit en lyssnande vän både i telefon och mellan fyra ögon. En av mina bästa vänner går igenom en tuff period nu och det känns jobbigt att hon har det jobbigt, svårt att veta vad man kan göra mer än att finnas och lyssna. Men det kommer bli så bra för henne när det är över. Du vet att jag finns här gumman. *KRAM*

Micke har jobbat kväll i veckan och det har fungerat bra här hemma. Börjar komma in i rutiner mer och mer och det känns bra. Har städat och donat lite i veckan när Emilia gått och lagt sig, lite lättare när man slipper ha henne hack i häl även om hon hjälper till så bra.

Idag har vi varit iväg och kollat på stenplattor och virke till staketet, sen åkte vi och tvättade bilen och åkte vägen förbi Ditec och kollade om de hade öppet. Vi bokade en tid för att göra en lackkonservering på bilen, så vi ska lämna in den i mitten på maj. Det är en hel del repor i lacken som syns när solen ligger på så vi hoppas det går bort det mesta vid behandlingen.

Nu har jag suttit en timme och börjat med bokföringen och det känns bra. Får fortsätta imorgon.
Nu ska vi kolla på Talang.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Du är guldvärd!!Det kommer bli jättebra till slut det vet jag,men svårt att se det just nu bara:( Älskar dig!!

2011-04-22 @ 23:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0