Shoppat lite!

Idag har jag, Emilia och Emma varit inne i stan en sväng. Jag hittade en del kläder till Emilia på Kappahl. 2 par jeans, 3 tröjor och 1 kofta. Så hade jag 25% klubbrabatt så det blev över 200 kronor billigare. Kikade runt lite i några andra affärer också men hittade inget. Ska åka till Elins Esplanad imorgon och kolla skor på Din Sko, de är bättre där än inne i stan tycker jag. Så ska jag byta en av tröjorna som köptes idag för den var sönder i en söm.
Provade kläderna på Emilia förut, jättefina.
Lite stora ännu, men då har hon att växa i. Onödigt att köpa precis rätt storlek. Här nedan är några av plaggen.


Dagarna går bättre och bättre, vissa stunder är ju jobbigt, Emma har ju lite ont i magen emellanåt och skriker då, men det går ju över rätt snabbt.

Här kommer lite bilder...
Emilia tar hand om sin docka.

Emma 7 dagar gammal.

Jag och Emma.

Emilia och Emma

Armar uppåt sträck...

Emilia i sitt prinsesstält.

Emma ligger och myser med sin gosekanin.


Det var allt för idag, nu ska jag gå och sätta mig i soffan och kolla tv.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Fina bilder!!Vilka boobs du har:)

2011-04-15 @ 10:53:35
URL: http://eklund84.blogg.se/
Postat av: Emelie

Oj oj oj så fina flickorna och ja, hela familjen är! Super söta skaer ni köpt! Vi ses till Påsk! KRAM!!!!

2011-04-15 @ 13:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0