Ny vagn!

Idag har vi varit på Babyproffsen och kollat på ny vagn. Det blir en Babytravel Dublin syskonvagn och vi ska hämta den imorgon eller på söndag. Den är ju rätt så stor men det är ju syskonvagnar. Finns några andra som vi jämfört med men denna är bäst i pris, komfort och lätt att köra. Vill ju framförallt ha en vagn för att jag ska kunna komma ut på promenader med barnen när Micke inte är hemma. Vill kunna gå på grusvägar och så utan att barnen skakar sönder i vagnen och då finns det inte många vagnar att välja mellan.
jag var ju dum nog att testa att lyfta ur vagnen ur bilen när vi provade hur mycket plats den tog, detta ledde till att jag nu har superont i magen. Troligen har såret i livmodern gått upp  för det svider liksom, men det läker väl snart igen.

Ikväll blir det slappa och mysa i soffan och kolla på Talang. Har köpt chips och lite godis, men jag är nog mest sugen på glass. Får se vad det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0