3 veckor och 1 dag!

Tänk vad tiden går. Emma är nu 3 veckor och 1 dag gammal. Vart tar tiden vägen? Dagarna går och det blir lugnare för var dag. Jag börjar vänja mig vid att ha två små prinsessor här hemma och Emilia börjar vänja sig vid att inte vara ensam om mamma. Vi försöker hitta på saker och komma ut lite så vi inte sitter här hemma hela dagarna. Gå promenad och vara ute och leka, idag har vi varit iväg och slängt skräp och sen åkte vi till Prisma Hotell och sålde lite guld som bara legat här hemma och skräpat. Det var ett företag från Schweiz som var där och köpte guld. Hade med 3 ringar, några hängen och en klocka med kedja av guld och jag fick 3600 kronor för det. Hoppas bara inte jag blev blåst nu, men det tror jag inte. Jag hade räknat med ungefär den summan så det ska nog vara i sin ordning. Hade med en ring i vitt guld med stenar i men den kunde han inte köpa sa han, förstod inte riktigt för han pratade ingen svenska utan bara tyska och lite engelska. Men jag är nöjd med pengarna jag fick. Åkte till banken och satte in dem och sen åkte vi hem. 

Nej, nu ska jag snart gå och lägga mig. Imorgon ska vi åka in till stan och köpa lite kläder till Emilia. Det är klubbdag på Kappahl och jag har 25% på ett helt köp. Har hittat lite fina grejer där och sen ska vi köpa skor till Emilia också, har hittat ett par på Din Sko som jag tror att det blir.  

Kommentarer
Postat av: Åsa

Det va väl bra betalt:)

2011-04-14 @ 10:11:40
URL: http://eklund84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0