Långkok...

Idag har jag lagat klassisk husmanskost. En rejäl köttgryta som fick stå och puttra på spisen i nästan 3 timmar. Jösses vad gott det blev. Köttet blev så mört att det bara smälte i munnen, den grytan skall göras fler gånger.

Annars så har jag inte gjort så mycket idag, vaknar på mornarna nu och är så kissignödig att jag håller på att sprängas. Lite coolt för då ligger livmoderns långt upp ovanför bäckenbenet och jag känner den som en hård boll :o)
Var hon min "överlevnadscoach" idag och pratade, hade Emilia med och det var ju inte så smidigt för nu vill hon ju liksom inte sitta i vagnen och kika. Nej, hon skulle leka med alla papper som låg i en hylla och hon härjade omkring, busunge. Men det gick bra ändå, hon är ju så söt. Vi pratade om hur jag mår nu och hur KBT samtalen verkar och nu ska jag inte tillbaka till honom förrän i december eftersom jag har KBT nu.

Nu är det dags att krypa ner i den sköna sängen och sova lite. Puss och gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0