Från tre timmar till en!

Jag hade ju tänkt att plantera växterna idag, men det blev inget med det då regnet vräkte ner på eftermiddagen. Så Jag och lillan ägnade tiden åt att göra brocollipaj och leka inne istället.

La Emilia som vanligt strax efter 19 ikväll och det första hon gör är att kasta ut nappen! Men inte heller nu fick hon tillbaka den. Hon vart ledsen en stund innan hon blev tyst. Men 10 minuter senare så blev hon ledsen igen. Jag gick in till henne och satte mig med henne i famnen men hon var lika ledsen för det så då fick hon vara i sängen och jag satt bredvid. Så efter 20 minuter så la hon sig ner och till slut somnade hon gott. Så det tog en timme idag till skillnad från tre timmar igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0