Förlåt...

mina vänner för att jag är dålig på att höra av mig. Men jag är inne i min egen lilla bubbla och är inte så social just nu. Men jag tänker på er :o)

Är som sagt lite nere nu och känner för att vara lite för mig själv. Men så är jag ju emellanåt. Blir lite mycket tankar i perioder och då är jag gärna för mig själv.

Igår var vi iväg och pratade bilaffärer på Bilia. "Byggde" en sån bil som vi vill ha och fick offert på det och nu ska vi fundera ut om vi ska köpa en nu eller om vi ska vänta. Det lutar nog åt att vi kommer vänta, det hade varit underbart med en ny bil men det är mycket pengar. Men som sagt ska vi fundera lite på det så får vi se.
På kvällen åt vi varma mackor, vi gjorde i smörgåsgrillen och det var riktigt gott. Så kollade vi på Idol och sen en film innan jag stupade i säng. Är fortfarande väldigt trött och har inte så mycket energi.

Idag har vi fixat lite här hemma, vi plockade bland annat iordning på altanen och ställde undan utemöblerna och rensade ur lite skräp ur förrådet.  Sen gick vi en promenad, lagade god mat och åt. Nu ligger Emilia och sover och jag och Micke ska äta chips och kolla på någon film.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ingen fara gumman:) Jag vet att du alltid tänker på mig ändåttss

Kramar!!

2010-09-25 @ 22:59:08
URL: http://eklund84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0