...

Igår var jag och Emilia på Öppna förskolan och där var det sångstund. Hon tycker det är superkul. Sen fikade vi lite, de hade gjort äppelpaj med vaniljsås *mums* När vi kom hem åt vi lunch och sen sov Emilia gott en stund. När Micke vaknade åkte vi till hans föräldrar och fikade lite. Emilia's kusin Maja var där och de lekte kurragömma. Maja gömde sig och Emilia letade upp henne, de skrattade så de tjöt.

Idag har det varit lugnt, efter sen frukost gick vi ut i det soliga vädret och gick en promenad, det var jätteskönt. Nu har vi ätit lunch och Emilia ligger och sover, jag har suttit i solen på balkongen och läst lite. Nu ska jag försöka att få lite energi till att göra något vettigt, får se om jag lyckas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0