Besök idag, trevligt...

Mådde inte bra imorse när jag vaknade. har sovit riktigt dåligt inatt och varit vaken flera gånger med huvudvärk och inte kunnat somna om snabbt. Så imorse blev det sovmorgon. När jag gick upp mådde jag illa som hejsan men jag fick i mig frukost i alla fall. Hur som helst så blev det ingen Öppna förskola idag. Men jag ringde Åsa och frågade om hon och Linus ville komma hit och det ville de. De var här i ett par timmar på förmiddagen och vi pratade och barnen lekte. Så söta de där små busungarna tillsammans.

Annars har jag tagit det lugnt. När Micke kom hem så lagade vi pasta Carbonara, såååååå gott. Sen satte vi ihop tv-bänken så nu står den på plats. Nu ska bara ljudsystemet upp också, får se om vi fixar det ikväll. Får bli efter Idol i så fall.

Imorgon hoppas jag att Louise kommer hit och hälsar på, det är vad vi pratat om, men jag har inte fått tag på henne än. Men jag hoppas att hon kommer. Kanske blir en sväng ner på stan för en lunch.

Kommentarer
Postat av: Michaela/ smaragd

<3 <3 Har lösenord på bloggen nu.. säg till på msn så du får den

2010-10-01 @ 19:00:43
URL: http://astonrocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0