15 månader!

Igår blev vår lilla prinsessa 15 månader, tänk vad tiden går fort. Snart är hon 18 år och flyttar hemifrån. Vill inte att åren ska gå så fort.
Vi vägde i alla fall lillan hemma igår och nu väger hon 9,4 kg, liten och söt är hon allt. Hon traskar på för fullt här hemma nu, trillar hon så ställer hon sig upp och går vidare. Hon har börjat dansa också, hade på tv:n vid lunch och det var "Dansfeber" i repris och hon stod och gungade så fint till musiken. Hon gör massa söta, charmiga saker mest hela dagarna, tänk om allt kunde fångas på film!

Idag har det varit lugnt, jag och Emilia gick upp 7.30 och åt frukost och sen tog vi en skön promenad. Sen har vi inte gjort så mycket mer än myst och lekt och ätit mat. Micke har sovit bort hela dagen (trista människa), jag väckte honom vid 13.30 och han skulle minsann snart gå upp, men klockan var 16 innan han behagade komma upp och då var ju inte jag så glad så jag fick bita ihop rejält för att inte börja tjata ihjäl honom. Jag känner att jag är lite väl irriterad nu med alla gravidhormoner som spökar runt i kroppen. Man kan ju välja sina strider. 

Emilia ligger och sover och Micke ligger på soffan och kollar på "Partiledarutfrågningen" med Lars Ohly. Men jag orkade inte lyssna på hans snack så jag gick in till datorn istället. Kanske ska kolla på en film sen om jag orkar.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0