Uppdrag: Vänja av nappen! Avklarat!!

Vilken duktig liten tjej vi har. Nu är hon helt utan napp, somnar superbra nu utan den och det känns skönt. Så uppdraget är nu avklarat.

Igår gjorde jag något som jag varit sugen på så länge. Jag blandade till en sats med chokladbollssmet och rullade massor med chokladbollar. Shit vad gott det är. Sitter här med en bredvid mig nu som snart kommer att gå förlorad i min mun. Jag tror allvarligt talat inte att jag har gjort chokladbollar på över 15 år.
Vi var på sångstund på öppna förskolan igår förmiddag och Emilia sitter så fint hela tiden. Tittar på de andra barnen och skrattar. På vägen hem passade vi på att ta en promenad innan vi gick hem och åt lunch.

Idag har jag börjat pyssla lite, ska göra en tavla till Emilia med hennes nappar på att ha som minne i hennes rum. Så den ska jag fortsätta med snart. Emilia har precis lagt sig för lunchvila så jag ska passa på att sitta lite i lugn och ro vid datorn innan jag fortsätter.

Sen har jag fått en sak på huvet, alltså inte som en hatt då utan att jag tänker på en sak som jag så gärna vill göra. Jag vill åka till Gekås i Ullared! Men jag vet inte riktigt när jag ska få in det, tänkte kanske ta med någon som också vill åka dit så blir resan lite billigare med. Men då ska man hitta någon bra dag då det passar. Ska kolla kalendern framöver. Vecka 44 ska man tydligen inte åka för då är det höstlov och packat med folk varje dag.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag vill följa med!!

2010-10-20 @ 19:12:20
URL: http://eklund84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0