Sprängande huvudvärk, illamående och yrsel!

Det är min vardag sen några dagar tillbaka. Huvudvärken kommer och går och yrseln verkar ha gett med sig efter att jag började med järntabletter men illamåendet håller i sig. När ska detta ta slut? Igår kväll trodde jag att jag skulle dö. Sån sprängande huvudvärk har jag sällan varit med om, om jag ens haft det någon gång innan. Inte nog med den, jag mådde illa också. När jag lagt mig i sängen så gick det 2 minuter innan jag fick springa upp och kräkas. Idag när jag vaknade gjorde sig huvudvärken påmind igen och jag låg däckad i sängen till efter lunch. Sen har jag faktiskt varit ute en sväng med Emilia och lagat mat och huvudvärken håller sig på någorlunda avstånd. Men jag undrar vad det beror på? Har pratat med MVC och ska dit imorgon och kolla urinsticka, blodtryck och blodvärde och lite annat. Får se om det kan ge några svar, annars får jag väl besöka läkare för en grundlig undersökning. Funderar på om det är migrän jag har fått!?

Annars då? Jo det är väl ok. Har ju som sagt inte mycket ork och lust till saker när jag mår som jag mår. I söndags fick vi hem massor med nötkött, 25 kilo tror jag det var. Det tog vi hand om och fyllde frysen så nu ska vi göra goda köttgrytor och stekar *mums*

Nej, nu orkar jag inte skriva mer idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0