Solig höst!

I helgen var det ju superväder. I lördags så fixade vi en del här hemma, satte bland annat fast lådspärrar i köket och på eftermiddagen gick vi en lång skön promenad i det underbara vädret. Emilia gick omkring, eller rättare sagt pulsade omkring bland alla höstlöv.



Söndag gjorde vi inte så mycket, jag städade och tvättade lite och sen myste vi bara på eftermiddagen och kvällen.

Uppdrag: Vänja av nappen!
Det går rätt så bra. Lite oturligt så är det ju tandsprickning samtidigt så läggningarna är lite gråtiga, men det hade de varit även med napp. Igår kväll somnade hon bra och nu idag på lunchen grät hon bara lite grann innan hon la sig ner och somnade. Känns skönt att det går så bra.

Idag på förmiddagen har jag och Emilia varit och handlat på MAXI. Det var rörigt som hejsan i grönsaksavdelningen för de hade städdag :-( och allt låg inte på rätt ställe. Men det gick bra ändå. Köpte tre paket med "Mums mums", kostade bara 5 kronor så jag kunde inte låta bli. Jag har inte ätit sånna på år och dar.

Nej, nu ska jag kolla lite annat på internet, återkommer vid annat tillfälle.

Kommentarer
Postat av: Michaela/ smaragd

SÖTAN!

2010-10-19 @ 09:51:13
URL: http://astonrocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0