Huvudvärken ger sig inte!

Jag får dras med denna eviga huvudvärk mer eller mindre var dag. Troligen är det väl någon slags spänningshuvudvärk. Känner värken ner i nacken. Ska försöka leta upp en vetekudde som ska ligga någonstans här hemma så kan jag värma den och lägga den över nacken. Känner att jag är rätt stel i nackmusklerna så det kanske hjälper.

Emilia får tänder i en rasande fart nu. Fyra tände under en månads tid, varav 3 stycken är de som sitter näst längst bak och är ju lite större så det gör nog riktigt ont i hennes lilla mun. Har ju Ipren suppar hemma, men de måste ju delas och det går bara inte så idag har jag köpt flytande Ipren som är lättare att ge.
Annars mår hon bara bra lilla fröken. Hon kan nu visa vart magen är, vart huvudet är och vart lampan är. Dessa tre kan hon visa på följd och jag blir sååå stolt. Men frågar vi "var är mamma?" så pekar hon på magen :o)

Igår gjorde hon något riktigt busigt. Hon älskar ju min iPhone och att titta på sig själv på kort där, men det får hon ju bara göra när jag är med. Men hon tar telefonen ibland och igår gjorde hon det utan att jag märkte det, jag upptäckte det först när hon står med den vid trappräcket och jag ser hur hon tänker kasta den och innan jag kom fram så hade den åkt ner med full fart. Då tänkte jag att nu efter ett fall på ca 3 meter så är det kaputt, men den fungerar ännu.

Nej nu ska jag leta efter vetekudden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0