Äntligen hände det!

Var inne i stan i fredags för att köpa present till dopet i lördags och då uppenbarar sig något som jag har längtat efter i många många år. The Body Shop har öppnat en butik här i vår stad!!! Jag blev överlycklig och gick in och köpte mig två stycken Body butter, en Shea och Cacao. De hade öppningserbjudande på dessa så man fick köpa två för 250 kronor, de kostar annars 165 kronor styck. Gick även med i deras medlemsklubb och fick lite prover och erbjudanden.

Idag har jag och Emilia varit och handlat och sen inte gjort så mycket mer. Har varit så trött idag för jag sov inte så bra inatt. Nu är det snart tv som gäller för kvällen. Och imorgon är det kalasdags. Micke fyller år imorgon så vi ska fira hon lite imorgon kväll.

Jag har ett envetet sår på min underläpp som bara blir värre och värre, det är inget vanligt munsår utan det är nog från början en liten spricka i läppen som jag givetvis inte kan låta bli att slicka på och nu blir det större och gör sååååå ont.

Emilia är förkyld fortfarande så det blir inget öppna förskolan imorgon. Vi får ha lite sångstund här hemma istället och så ska jag förbereda lite för kalaset och baka lite kakor, ska börja med kolakakor så får jag se sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0