Varför blir jag alltid sittande?

Emilia sover middag och jag sitter här vid datorn, som vanligt. Förstår inte varför jag alltid blir sittande här när Emilia somnat efter lunch. Och snart är det dags för att laga mat. Känns som om jag inte gör något annat än att gå upp, äta frukost, laga lunch, äta, sitta vid datorn, laga middag, äta och sen är det dags att sova. JA, jag är på lite tråkigt humör idag, tvungen att skriva ur mig lite. Sitter och tänker att jag ska fixa med massa saker men INGET blir gjort, kommer liksom inte igång.

TV:n står på, det har varit partiledardebatt sen klockan 09.00 på SVT. Lite intressant faktiskt, man måste ju inte lyssna på det bara när det är val. Det är ju faktiskt mellan valen som det viktiga händer.

Nej, nu får jag ta och göra något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0