Ny vecka...

Först vill jag säga att jag skäms för jag är såååå dålig på födelsedagar. Att komma ihåg dem alltså.
Igår fyllde nämligen min vän Åsa år och GRATTIS i efterskott till dig!

Jag och Emilia var och handlade på förmiddagen idag. Köpte grejer till att göra sushi, så nu ska det bli sushi i veckan, troligen på fredag. När vi kom hem åt vi lite lunch och sen gick vi en promenad och det var skönt borsett från att jag fick ont i nedre delen av ryggen. Det sitter i och jag håller tummar och tår för att det är något tillfälligt så det inte är början till foglossning.

Det börjar närma sig torsdag då jag och Åsa ska ha en heldag tillsammans och åka till Ullared. Ska bli kul att komma iväg och få shoppa lite saker till bebis och julklappar och massa annat.

Nej, nu vet jag inte vad jag ska skriva mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0