Läste något fruktansvärt...

Jag är ju inne en hel del på Familjeliv.se och läser och idag när jag loggade in och kollade forumet så föll mina ögon på en tråd som jag gick in och läste. Det var en mamma som berättade att hennes dotter, 2,5 år gammal har blivit sexuellt utnyttjad av deras granne. Grannen har en son som är 3 år gammal som dotterna ofta leker med. Och när hon varit där så har sonens pappa utnyttjat deras lilla tjej.
Mår så himla dåligt av att tänka på detta, hur skulle jag själv ha reagerat? Tänk om någon skulle göra så mot Emilia. Sånt ska bara inte få hända, vem kan man lita på i denna värld?


Kommentarer
Postat av: Michaela/ smaragd

Har följt den tråden.... Det är hemskt!!! FY!

2010-11-30 @ 17:52:19
URL: http://astonrocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0