Jag tror jag blir galen!!!

Vad är detta? Allt strular. Igår hatade jag min iPhone, nu kan jag lägga till hemtelefon, dator, spis och jag själv. Vi börjar med hemtelefonen, det går att ringa hit och jag ringde till sjukvårdsrådgivningen men andra nummer går inte. Datorn hänger sig med jämna mellanrum och det går inte att komma åt saker eller stänga ner fönster. Spisen stänger av sig själv och låser sig så det inte går att göra något och ja, vad gäller mig själv så är det ju samma gamla visa med massa ångest, brist på tålamod OCH världens förkylning. Så nu ska jag ta mig iväg till läkaren i eftermiddag och de ska lyssna på mina lungor eftersom jag har sån hosta. Jag hostar ju så jag kräks emellanåt.

Men men, idag är jag i alla fall i vecka 23 och har nu bara 125 dagar kvar till beräknad förlossning.

Nu ska vi ta och äta lite lunch, hoppas bara spisen vill funka som den ska nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0