Helgen...

har varit bra. Inte hela tiden men största delen. I fredags mådde jag inte bra och inte i torsdags heller när jag tänker efter. Då var det ångest och gråtdax. I lördags mådde jag illa och igår hade jag ont i huvudet. Men bortsett från det så har det varit en bra helg. "Idol" med lite våfflor i fredags, på lördag eftermiddag kom pappa och Karin och vi åt god mat och umgicks. Igår eftermiddag åkte de hem igen och vi latade oss och köpte pizza och hade till middag *mums* Sen gjorde ju inte jag så mycket mer än låg på soffan och höll mitt huvud stilla.

Idag har jag och Emilia varit och handlat. Julsakerna har infunnit sig på Ica Maxi nu och jag blir såååå sugen på att köpa lite saker, men jag ska ha is i magen till jag och Åsa dra till Ullared nästa torsdag. Men jag köpte med en flaska Glögg hem. Så det ska jag ta mig lite sen, med lite russin i. Emilia köpte en farsdags present som hon ska ge till pappa på fars dag, är väl på söndag om jag inte minns helt fel. Sen har Emilia kommit på en ny rolig sak att göra när vi handlar, att kasta scanningsapparaten i golvet, så nu måste jag gå och hålla i den när vi handlar. När vi handlat klart köpte vi korv med bröd innan vi åkte hem och Emilia ligger och sover middag nu. Själv ska jag snart börja laga middag, köttfärssås och spagetti blir det idag.

Annars då? Jo, magen växer. Har ju snart gått halva tiden :o) Känner små buffar var dag nu och det är såååå mysigt. I fredags försökte Micke känna, men har får nog vänta lite till innan han känner utanpå magen.
Emilia har blivit av med värsta förkylningen, hostar till lite ibland, men inte ofta alls.

Återkommer...

Kommentarer
Postat av: Michaela/ smaragd

Tror det är den 14 fars dag är KRAM

2010-11-03 @ 17:21:37
URL: http://astonrocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0