Hela dagen!

Vi har varit och hälsat på min bror och hans familj idag. Vi sov ut i morse efter att Emilia vaknade till vid 5.30 och kom in till vår säng så sov vi till strax efter 8 och sen låg vi och bara mös i sängen.
Upp och åt frukost och gjorde oss klara och sen åkte vi. När vi kom fram så åt vi supergod mat och sen satt vi och pratade och sen fikade vi lite. Emilia lekte med kusinerna och hittade en liten kaffeservis i Olivias rum och den lekte hon med länge. Olivia var trött idag, hon hade feber och var förkyld. Hoppas inte det smittade till oss bara för jag vill inte bli mer sjuk än vad jag är.
Emilia var så fascinerad av deras katter, hon satte sig på huk och klappade den mjuka pälsen och var helt lyrisk i blicken. Stora hunden var däremot lite läskig i början, hon stod en bit ifrån men till slut så släppte det.
Innan vi åkte hem så åt Emilia lite. Kom hem vid strax efter 19 och nu sitter Micke hos Emilia så hon ska somna. Får se hur lång tid det tar eftersom hon sov i bilen på väg hem. Sen ska vi äta lite chips, grönsaker och dip och kolla på tv eller någon film kanske.

Åh, jag måste bara säga att jag har blivit av med krypet i benen. Äter ju magnesiumtabletter och de hjälpte mot det och det är så underbart.

Tjing pling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0