Hata iphone!!!

Visst, jag vet. Hata är ett väldigt starkt ord, men just nu är det så jag känner för min iPhone. Ju med finesser desto med krångel. Vem sjutton kom på att en mobiltelefon ska uppdateras och synkas genom datorn??? Det läggs in massa skräp på min telefon som jag inte vill ha på den. Och sen går det inte att ta bort! Alla bilder vi har på datorn har t ex lagts in på telefonen, de går att titta på i telefonen men inte radera och kopplar jag telefonen till datorn så finns inte bilderna att hitta i telefonen och till följd heller inte att radera. *suck* Funderar allvarligt på att köpa mig en DORO.

Emilia vaknade trallande glad idag efter att ha sovit hela natten :o) Förmiddagen var lugn, hon somnade rätt snabbt efter lunch och när hon vaknade efter lunch var det full fart att testa mammas tålamod...

När hon sov gjorde jag i alla fall i ordning en krans vi ska ha på ytterdörren. Första gången jag gör en sån själv och måste säga att jag blev nöjd med resultatet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0